Meer DM’s
Schoonenberg - Horen zoals je nog nooit hebt gezien.
Succesvolle, gepersonaliseerde uitnodiging in de vorm van een opvallende selfmailer. De campagne is met recht bekroond door de Stichting Adverteerdersjury Nederland en de jury van de Effie Awards.
Winnaar SAN Accent 2022
& Effie Award 2023!
Winnaar
SAN Accent 2022
& Effie Award 2023!
Ziggo
Dankzij een campagne gevuld met personalisatie, segmentatie en de juiste balans tussen sympathie en aantrekkelijke kortingen, was Ziggo in staat hun conversie op Win-Back te vermenigvuldigen.
SNS
Dankzij een combinatiekorting werd het voor klanten van SNS interessant om naast hun SNS-bankrekening een hypotheek, spaarrekening of inboedelverzekering af te sluiten. Eén voorwaarde: de bankrekening moest 'actief' worden gebruikt. Met visueel aantrekkelijke DM's en eDM's hebben we de cross-sellingdoelen van de klant bereikt.
Holland Casino
De DM Mysterybox nodigt trouwe gasten van Holland Casino uit om langs te komen en de inhoud van hun persoonlijke mysterybox te verzilveren. Een strak en interactief design verzekert dat de mailing niet onopgemerkt voorbij gaat. De prikkelende call-to-action doet de rest.
Natuurmonumenten
Groei kost geld. Dat geldt ook voor de groei van de natuur. Middels uiterst succesvolle fondsenwervende mailings is Natuurmonumenten in staat om meerdere groene projecten te verwezenlijken.
Vereniging Eigen Huis
Opvallende envelop, direct duidelijke bewijsvoering en toepassen van vele jaren dm-kennis zorgen voor de zekerheid van het behalen van de doelstellingen.
A/B-test Cleanprofs
Cleanprofs wilde Bussum verassen met een mooie welkomstactie. De boodschap is helder; inwoners van Bussum kunnen nu ook genieten van een frisse en schone kliko. Milieuvriendelijk gereinigd. Een opvallende selfmailer werd getest naast de brief in envelop. Dezelfde actie in een andere vorm. De QR-codes in de brief leiden in beide naar dezelfde landingspagina waar de klant snel en gemakkelijk te converteren is.
Bezwaarmaker
Relevantie, een sleutelwoord binnen elke marketingcampagne. Bezwaarmaker.nl maakt er optimaal gebruik van door in de periode waarin de WOZ-waarde bekend wordt gemaakt een visueel krachtige DM te sturen. De opvallende envelop met afwijkend XL-venster zorgt ervoor dat de mailing wordt geopend en de duidelijke “what’s in it for me?” boodschap mét rekenvoorbeeld levert een meer dan verwachtte respons op.